25 Ağustos 2014 Pazartesi

Alışveriş: Pull&Bear indirimi

Pull&Bear in bütün ürünlerin bir günde kapışıldığı bir indirim yapıyor. İki yıl önce vintage havasında harika bir kot elbise almıştım, üstelik sadece 12tlye, yazın geri kalanını o elbise ile geçirdim desem yalan olmaz :) Ama ondan sonra hep indirimin sonuna yetişip kalan üç beş ürünü bir umut karıştırır, sonuçta eli boş dönerdim.  Ancaaak ikinci kez şans bana güldü ve bu sefer de bir elbise ile kaban aldım.

Elbise aşağıda gördüğünüzün siyahı. Siyahta çok daha güzel durduğundan emin olabilirsiniz. Şansıma bir tane kalmıştı, o da S beden olunca kaptım hemen. Fiyatı 89,99 tl den 25,99 tl ye düşmüş.



Kaban ise bana göre fazla spor, ancak 179.99 tl den 39.99 tl ye düştüğünü görünce almadan edemezdim. Oldukça kalın, kol ağızı detayı da çok hoş, kot ve timberlake botlarla kombinlenecek. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder