1 Eylül 2014 Pazartesi

Diadermine Dengeleyici Yüz Yıkama Jeli

ETKİ
Diadermine dengeleyici yüz yıkama jeli içerdiği beyaz çay ve gingseng özü sayesinde cildi kir ve makyaj kalıntılarından arındırır. Aynı zamanda cildin nem dengesini korur.

GÖZLE GÖRÜNÜR SONUÇLAR
Cilt derinlemesine temizlenir ve arınır.
Cilt problemleri gözle görünür derecede azalır.
Cilt derinlemesine temizlenir.



Ürün yukarıda görüldüğü gibi jel kıvamında. Aslında tanecikli ürünleri tercih ediyorum, bu yapıdaki ürünlerin gözeneklere etki etmediğini düşünüyordum. İndirimde olunca denemek için aldım. Maalesef memnun kaldığımı söyleyemeyeceğim. Cildi temizliyor ama etiketinde yazdığı gibi derinlemesine bir etki göremedim ben. Bir de içeriğinde bazı zararlı maddeler olduğunu duydum, tekrar almayı düşünmem.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder