24 Şubat 2015 Salı

FikriMühim: Köpüklü Nestle Coffee-Mate Kahve Kreması

Kahve içmeden gün geçirmeyen bir insan olarak kargodan çıkan bu paket beni ne kadar mutlu etti anlatamam. Üstelik gelmeyeceğini düşünerek üzülürken :(


Paketten Köpüklü Nestle Coffee-Mate, Nescafe, proje ile ilgili bir broşür ve fikrimühimden bir mektup çıktı. 

Coffee-Mate in ilk kez piyasaya sunduğu bu ürününün özelliği ekstra yumuşak tat vermesi ve köpürmesi. Bir fincanın sadece 32 kalori olması ve kahvenin tadını bastırmaması diğer özellikleri. 

Bir fincana 3 tatlı kaşığı Coffee-Mate ekliyoruz. Sonuç fotoğraftaki gibi. Açıkçası muhteşem bir köpük göremedim, ama köpürtücü vb. bir ürün kullanmadan ancak bu kadar olabilir diye düşünüyorum. Tadına gelince, normalde de Coffee-Mate kullanan birisi olarak her zamanki gibi gayet güzel ve yerinde buldum. 


Pencereden yağmuru seyrederken kahvem de bana eşlik etti, bir de çikolatam olsaydı... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder